Pagina's

zondag 20 februari 2011

Theater

Vandaag naar het Theater geweest met zijn 3en. Hakim van sesamstraat deed de voorstelling `Roodkapje`, maar dan in een modern jasje. Het was echt een aanrader! Zelfs voor volwassenen was het erg leuk. Na afloop deelde hij (hand)tekeningen uit voor de kinderen, dus Firyel wilde ook een `tekening`. Toen hij haar Zou. zag staan zei hij hem gedag en Zou zei in het Arabisch gedag terug. Nou, meteen een heel gesprek in het arabisch. Toen hij hoorde dat Zou. uit Tunesie komt, werd hij helemaal blij. Hij zei, ik ben zoooo trots op Tunesie, dat ze de revolutie begonnen zijn, nu nog Marokko, Libie en Algarije! Hij vroeg of we nog even bleven, maar Firyel was moe, dus Zou. zei dat we naar huis zouden gaan. Toen vroeg hij welk kind van ons was en Firyel, die al een hele tijd stond te wachten, was ineens meteen aan de beurt. Hahaha, echt de arabieren mentaliteit. Hij heeft voor Firyel een Tunesische verhalenverteller getekend hahaha. Na afloop hebben we weer bij de MC. gegeten, dit keer een hamburger zonder saus enz. en ze vond hem heerlijk!!! Een van de twee GV ijsjes die daar te verkrijgen zijn nog toe en de dame was weer helemaal in haar hum.

1 opmerking:

  1. Wat geweldig leuk voor de kinderen hé, al die voorstellingen. Mijn dochters gaan ook regelmatig met de kinderen heen en die genieten ook zo. Ik ga ieder jaar met elk kind een keertje mee. Hun reakties vind ik zo leuk. Roodkapje heeft niet bij ons gedraaid, wie weet, komt die volgend jaar. Ik zal hem onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen